جایی از سریال "new pope"
"کاردینال گوتیرز" در توضیح عشق میگه:
«عشق مثل خداست؛ به صورت دقیق نمیدونیم وجود داره یا نه، اما به شدت محتاجیم که وجود داشته باشه»
فکرکنم این درستترین تعریف از عشق و خداونده که من تا حالا شنیدم.
💭
یه کلمه جدید آلمانی کشف کردم"das Taßian"
حالتی که به خاطر نبودن کسی
به انسان دست میدهد.
دل و دماغ هیچ کاری را نداشتن.
دلتنگی غریب و غم فزاینده
#توئیت 🖇♥️
#فروغ_فرخزاد یه جایی توی نامه
به ابراهیم گلستان میگه:
" قربان بودنت بروم "
بگم اینجوری عاشقی کنید یا میدونید دیگه؟!
یکی از حس هایی که موقع عاشقی تجربش میکنید وقتیه که صداشو میشنوید یا بهش فکر میکنید؛ میگید یهو هُوری دلم ریخت .از نظر علمی اسمش pvc عه که یعنی قلبتون یه ضربان قلبی رو جا میندازه و تو ضربان بعدی جبران میکنه که این حس رو میده.❤️🌿
هدایت شده از آیَـةُالعِـشْـ♡ــق
ذکر دل یا جواد
یا رضا
یا حسین..♥️
[شهادت امام جواد علیه السلام]
#استوری
#امام_جواد_علیه_السلام
|°آیَـــةُالعِــشـــق°|🌿