#توئیت 🖇♥️
#نزار_قبانى ميگفت :
" دوستت دارم بگذار لغتنامه را ورق بزنم
تا واژهای بیابم برای اشتیاقم به تو "
مثل نزار قبانی عاشق بشین^^
وقتی میخوای ازش عکس بگیری نگو لبخند بزن، بگو دوستت دارم.
بعد ببین لبخندش چقدر زیباتر میشه…💙
تا زمانى كه رسيدن به تو امكان دارد
زندگى درد قشنگيست
كه جريان دارد :)🪴🧡
-علی صفری
اگه حرفی توی دلتونه بهش بگید
تا اونجا که آقای #معین میگه
«حرفایی بود توی قلبم،
من نگفتم، نتونستم»
اشکاتون جاری نشه :)💭