#توئیت 🖇♥️
چه توصیفی زیباتر از
توصیف جنابِ #حسین_منزوی:
"بی تو آوارم و بر خویش فرو ریختهام
ای همه سقف و ستون و همه آبادیِ من..."
💭
عاشقانهترین اعترافات در خلوت و تنهایی رخ میدهد؛ وقتی که خاطرهای، حرفی، مکالمهای از خاطرت میگذرد و لبخند میزنی و زیرلب میگویی:
"دوستش دارم"
-فائزه روشن
از قول مرحوم حاج محمد اسماعیل دولابی خواندم که می گفتند « با آدم ها مهربان باش ، آدم ها چاره ندارند.»
💭
آقاجونِ خدابیامرزم یه جمله میگفت،
بعضیارو که میبینم یادِ حرفش میفتم:
کسی که اخلاقُ و دلش خوشگل نباشه
قیافشم رفته رفته زشت میشه! :)
زندگيتان را
خالى از آدمهاى نصفه و نيمه كنيد
يک نفر بايد باشد
كامل
ناب
هميشه♥️🎀
-علی قاضی نظام
💌 دوستانِ جان
با ما از طریق ناشناس در ارتباط باشید؛
مشتاقیم در خواندن نظرات شما.
بسترم
صدف خالی یک تنهاییست؛
و تو چون مروارید
گردن آویزِ کسانِ دگری…🎈
-هوشنگ ابتهاج
•[ وصـٰال ]•🌵
تکرار این آهنگ نشونه ی تاکید در زیبایی و آرامش نهفته درونشه ها ...😅🤩😍
محبوب من!
من فقط آوازهای
شما را دوست میدارم
آواز شما عشق را در من پهناور میکند♥️
-محمد صالح علا