➰
چه خوش گزیدهامت از بساط حُسن فروشان
نه عاشق تو، که من عاشق بصیرت خویشم
-وحشی بافقی
تو مگر از خواب چند نفر عبور کردهای
که این جماعت
همه یک شبه
شاعر شدهاند؟!📜🧡
-فاطمه حیدری
«خیلی مهمّ است که یک نفر، فقط یک نفر ... »
کمی مکث کرد، انگار بغض راه گلویش را گرفت، اما زود به خودش مسلّط شد .
« ... یک نفر توی دنیا،
آدم را از تهِ دل دوست داشته باشد. میفهمی ؟
حتیٰ اگر بد دوست داشته باشد،
یعنی از طرزِ دوست داشتنش خوشت نیاید.»🍒❤️
-فريبا وفى
💔🥀
حس میکنم فراموش شده و نامرئی هستم،مثل زن شهریار،مثل همسر اول و دوم شاملو،مثل عبدالسلام شوهر لیلی،مثل همه کسانی که هستن و انگار نیستن و نبودن..
ما در خیابانها سرگردانیم،
در سفارتها سرگردانیم،
در مرزها سرگردانیم..
ما چون تکههای چوب بر دریا سرگردانیم
و حتی نمی توانیم غرق شویم... :)🖤
-گروس عبدالملکیان
از در درآمدی و من از خود بدر شدم
گویی از این جهان به جهان دگر شدم
گفتم ببینمش مگرم درد اشتیاق
ساکن شود، بدیدم و مشتاقتر شدم❤️
-سعدی
بعضی ها
خودشان دلیل دوست داشتنشان میشوند
آنهایی ک میگویند:
باهم راه برویم
باهم درستش میکنیم
باهم،کلا کیف دارد...
-صابر ابر💙
صبح یعنی یک فرصت دوباره برای حرفهایی که به هم نگفتهایم ؛ اول خودم میگویم : دوستت دارم ...
- محمد شیرین زاده
☀️ صبح بخیر