بعضی ها
خودشان دلیل دوست داشتنشان میشوند
آنهایی ک میگویند:
باهم راه برویم
باهم درستش میکنیم
باهم،کلا کیف دارد...
-صابر ابر💙
صبح یعنی یک فرصت دوباره برای حرفهایی که به هم نگفتهایم ؛ اول خودم میگویم : دوستت دارم ...
- محمد شیرین زاده
☀️ صبح بخیر
آدمی با بهانه های کوچک است
که زنده میماند!
عطری ، پیراهنی ، امید برگشتنی
دوباره دوستت دارم
شنیدنی چیزی 🖇♥️
-فاطمه جوادی
یک روزی که خوشحال تر بودم می آیم و می نویسم که:
این نیز بگذرد🥀🕊
-مهدی اخوان ثالث
#توئیت 🖇♥️
دردِ دل و فقط #باباطاهر خوب درک کرده،
اونجایی که گفته:
" خدایا داد از این دل داد از این دل
نگشتم یک زمان من شاد از این دل "
دیالوگ صابر ابر رو برای بار هزارم میشنوم که میگه
"من خیلی چیزا از تو یادم میمونه"
و با خودم فکر میکنم چقدر طول میکشه
تا این خیلی چیزا از ذهن آدم پاک شه؟
از نظر خودم هیچوقت.
بنظرم اگه صد سال هم بگذره بازم با دیدن یه چیزایی
با شنیدن یه حرفایی یک گوشه ای از ذهنت
میره سمت جزئیات قدیمی که سال های سال خاک خوردن
انگار سفر میکنی به گذشته های نه چندان دور
و همه چیز در یک لحظه از جلوی چشمات میگذره.
روز هاست که دارم از خودم میپرسم
من چقدر از تو یادم مونده؟
و هر بار به این جواب میرسم که خیلی
اصلا من خیلی بیشتر از خیلی از تو یادم میمونه.
راستی تو چی
تو چقدر از من یادت میمونه؟