eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
یه دیالوگ تو سریال در چشم باد بود که میگفت:«تو سه روز بود که با من حرف نمیزدی، سه روز بود که دنیا به آخر رسیده بود..!باور کن» چقدر درست میگه؛مثل حسِ وقتایی که اونی که اندازه ی کل آدم و عالم دوسش داری و ازش بیخبری:))
نه بی او میتوان بودن نه با او میتوان گفتن...🖇💜 -سعدی
چشمهايت را می‌بوسم، مى‌‌دانم هيچ كس هيچ‌گاه در هيچ لحظه‌اى از آفرينش، آنچه را كه من در گرگ و ميش نگاه تو ديدم نخواهد ديد..!❤️ -فریدون مشیری
گفتم: به چه فکر میکنی؟‌ گفت: دارم فکر میکنم پرنده‌ای که پرید، رفت که برود، یا رفت که برسد؟ -رضا کاظمی
قصدِ رفتن مکن ای دوست که با رفتن تو دل ز ما می رود و نیمه ی جان میماند :)🌬 -راحم تبریزی
چه زیباست هنگامی که در اوج شادی و بی نیازی هستی دست به دعا برداری - جبران خلیل جبران
در من چیزی کم بود و دراین زندگانی هم چیزی کَج بود . میانِ ما و زندگانی یک چیزی گنگ ماند . ما دیر آمدیم یا زود هرچه بود به موقع نیامدیم . گذشت و بِهتر که می‌گذرد . -محمود دولت آبادی
روح نوازی...✨
روزی، جایی، دقیقه ای، خودت را باز خواهی یافت و آن وقت یا "لبخند" خواهی زد یا اشک خواهی ریخت . -پابلو نرودا
چقد بغض این بیت زیاده؛ «ای آنکه دوست دارمت،اما ندارمت جایت همیشه در دل من درد میکند» 🙃🤍
🖇♥️ به قولِ جنابِ : " ما را که تو منظوری خاطر نرود جایی "
ما را خم لبخند نباشد بی ‌تو💚☘ -مریم قهرمانلو