میدانی، در تنهایی نیست که دلتنگ تو میشوم. بلکه در جمع اینچنینترم.
دلتنگی محصول غیبت نیست، محصول حضور است. حضور هر کس غیر از تو. بودن با دیگران، نبودن تو را بیشتر میکند.
دیوارها و صندلیها و تختها و اتاقها و خانهها و خیابانهای خالی نیستند که جای خالی تو را باز میتابانند؛ بلکه آدمها هستند. آدمها -آخ آدمها- آخ از آدمهایی که هستند، اما «تو» نیستند!
-حسین وحدانی
گفت
خانهها در غیاب ساکنانشان خواهند مرد
و سپس به قلبش اشاره کرد💓
-محمود درويش
دلم میخواد مثل بچگیام وقتی دارم گریه میکنم
بابام از دربیاد بگه کی دختر منو اذیت کرده؟!
🤍🙃
💭
سرآغازِ زندگی بیشک صدایِ خندیدنِ کسیست که دوستش داریم...
میشود بخندی؟
هوس کردهام یک دلِ سیر زندگی کنم...
-سپیده مرادی
دوست داشتن كه لباس تن نيست
كه هر وقت دلت نخواست عوضش كنى
خدا نخواست، قسمت نشد، حالا يكى ديگر ندارد
آدم يكى را دوست دارد
يا هست مىشود عشق ابدى
يا نيست مىشود آغاز تنهايى
حالا تو اسمش را هر چه میخواهى بگذار.🌼💛
-امیر وجود
🔻
We met for a reason,
Either you are a blessing or a lesson.
________
ما به یه دلیلی با هم آشنا شدیم،
حالا تو یا یه نعمتی یا درس.♥️
جانم! به قولِ حضرتِ استاد شهریار :
عاشق نبوده ای که بفهمی چه می کِشم!💔
-حامد عسکری