جانم! به قولِ حضرتِ استاد شهریار :
عاشق نبوده ای که بفهمی چه می کِشم!💔
-حامد عسکری
#توئیت 🖇♥️
#علی_نصیریان چه حرف قشنگی زده
گفته:
" دوتا دوست خوب،
کافیه دلشون کوک هم باشه "
4_5780504756069863885.mp3
زمان:
حجم:
778.1K
آرزو داشتم
واسه دوتامون
رفتی و موندن
آرزوهامون🥲🌏
مرده آن نیست که
در قبر و کفن خوابیده
لحظه ای بی تو
مرا حال هزاران مرگ است♥️😌🍃
-علی سلطانی وش
این روزها میگذرد، این روزها که کارد به استخوان زندگی رسیده و تحمل آخرین سنگر ماست. این روزها که غروبش ساعتها طول میکشد، قلمی نمیچرخد، در تنگ گشوده نمیشود و نیمهی تاریک زمین در حال گسترش است. شاید که آفت به مال و جان روزگارمان زدهباشد اما خوب میدانم که روحمان در خنکای جزیره دورش به روزهای پاک نیامده میاندیشد؛ بیگمان ما سهمی از خاک خواهیم داشت و پرندهایی در آسمان، اگر این خورشید که غروب میکند روزی برای ما و باورهایمان طلوع کند.
-بردیا یادگاری
هدایت شده از •[ وصـٰال ]•🌵
...💔
ببخشید جناب!✨
اندکی شعر و ماتم و غم بیاورید
دلم هوای گریه دارد…!🖐🏻
.
.