eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
“ برو آنجا که تو را منتظرند.. “
مرده آن نیست که در قبر و کفن خوابیده لحظه ای بی تو مرا حال هزاران مرگ است♥️😌🍃 -علی سلطانی وش
این روزها می‌گذرد، این روزها که کارد به استخوان زندگی رسیده و تحمل آخرین سنگر ماست. این روزها که غروبش ساعت‌ها طول می‌کشد، قلمی نمی‌چرخد، در تنگ گشوده نمی‌شود و نیمه‌ی تاریک زمین در حال گسترش است. شاید که آفت به مال و جان روزگارمان زده‌باشد اما خوب می‌دانم که روح‌مان در خنکای جزیره دورش به روزهای پاک نیامده می‌اندیشد؛ بی‌گمان ما سهمی از خاک خواهیم داشت و پرنده‌ایی در آسمان، اگر این خورشید که غروب می‌کند روزی برای ما و باورهایمان طلوع کند. -بردیا یادگاری
هزار سال پس از مرگ من چو بازآیی ز خاک نعره برآرم که مرحبا ای دوست :)❤️ -سعدی
هدایت شده از •[ وصـٰال ]•🌵
...💔 ببخشید‌ جناب!✨ اندکی شعر‌ و‌ ماتم‌ و‌ غم‌ بیاورید دلم هوای‌ گریه‌ دارد…!🖐🏻 . .
وجود یه رفیق خوب در زندگی هرکسی لازمه. همونی که اونقدر میشناستت که وقتی حالت رو پرسیده و بهش گفتی، "خوبم!" بگه من تایپ کردنت رو میشناسم خوب نیستی! بهم بگو چی شده…
خوشبختی یعنی مالكيت يك نگاه. همینقدر کوتاه، همینقدر شیرین…
بهترين لحظه‌هاى زندگى آدم همون لحظه‌های میشن كه اینقدر یهویی اتفاق میفته، که آدم فرصت نمیکنه نه ازشون فيلم بگیره، نه عكس… 🤍✨
فرقی نداشت دیشب و امشب برای من جز آنکه بر نبود تو یک شب اضافه شد...💔 -نجمه زارع
🖇♥️ اونقدر عاشق طرف بوده که میگفته: " کاش که در قیامتش بار دگر بدیدمی کان‌ چه گناه او بود من بکشم غرامتش "