این روزها میگذرد، این روزها که کارد به استخوان زندگی رسیده و تحمل آخرین سنگر ماست. این روزها که غروبش ساعتها طول میکشد، قلمی نمیچرخد، در تنگ گشوده نمیشود و نیمهی تاریک زمین در حال گسترش است. شاید که آفت به مال و جان روزگارمان زدهباشد اما خوب میدانم که روحمان در خنکای جزیره دورش به روزهای پاک نیامده میاندیشد؛ بیگمان ما سهمی از خاک خواهیم داشت و پرندهایی در آسمان، اگر این خورشید که غروب میکند روزی برای ما و باورهایمان طلوع کند.
-بردیا یادگاری
هدایت شده از •[ وصـٰال ]•🌵
...💔
ببخشید جناب!✨
اندکی شعر و ماتم و غم بیاورید
دلم هوای گریه دارد…!🖐🏻
.
.
وجود یه رفیق خوب در زندگی هرکسی لازمه. همونی که اونقدر میشناستت که وقتی حالت رو پرسیده و بهش گفتی، "خوبم!" بگه من تایپ کردنت رو میشناسم خوب نیستی!
بهم بگو چی شده…
فرقی نداشت دیشب و امشب برای من
جز آنکه بر نبود تو
یک شب اضافه شد...💔
-نجمه زارع
💭
اگر کسی رو دوست داشتید
حتما بهش بگید.
اینجوری احتمالا بجای حسرتِ عمیق،
صبح یک روز تعطیل که
باهاش کنار دخترتون صبحانه میخورید
هی نگاهش میکنی و هی میگی
چه خوب شد که بهش گفتم😌♥
➰
نه رفتی از قلبم
نه کم شد از دردم
نه مُردم از دوریت
نه زندگی کردم...
-روزبه بمانی❣