هدایت شده از •[ وصـٰال ]•🌵
...💔
ببخشید جناب!✨
اندکی شعر و ماتم و غم بیاورید
دلم هوای گریه دارد…!🖐🏻
.
.
وجود یه رفیق خوب در زندگی هرکسی لازمه. همونی که اونقدر میشناستت که وقتی حالت رو پرسیده و بهش گفتی، "خوبم!" بگه من تایپ کردنت رو میشناسم خوب نیستی!
بهم بگو چی شده…
فرقی نداشت دیشب و امشب برای من
جز آنکه بر نبود تو
یک شب اضافه شد...💔
-نجمه زارع
💭
اگر کسی رو دوست داشتید
حتما بهش بگید.
اینجوری احتمالا بجای حسرتِ عمیق،
صبح یک روز تعطیل که
باهاش کنار دخترتون صبحانه میخورید
هی نگاهش میکنی و هی میگی
چه خوب شد که بهش گفتم😌♥
➰
نه رفتی از قلبم
نه کم شد از دردم
نه مُردم از دوریت
نه زندگی کردم...
-روزبه بمانی❣
وقتی ازَم میپرسَن بینِ کسی که دوسِت داره و کسی که دوسِش داری کودومو انتخاب میکنی یکم این پا اون پا میکنم و با بی مِیلی میگم کَسی که دوسِش دارم، ولی هم من میدونم و هم بقیه که بودن با آدمی که دوستِش داری و دوسِت نداره مرگِه، موندن با کسی که دوست داره و دوسِش نداری هم مرگه ..
بین مَرگ و مَرگ نباید دنبالِ زندگی گَشت. 🙂👀
-پگاهصنیعی
گران گشتم به چشمش
بس که رفتم بی سبب سویش
مرا زین پایِ بی فرمان
چه ها بر سر نمی آید...!
-صائب تبریزی
هدایت شده از •[ وصـٰال ]•🌵
💔☁
|يامنتبكيعلى
|حزنالسماء…!
ای کسی که از غمِ تو،
آسمان هم گریه کرد…!
#یاثارالله🖐🏻
.
@nosh_daroy_mannn