فرقی نداشت دیشب و امشب برای من
جز آنکه بر نبود تو
یک شب اضافه شد...💔
-نجمه زارع
💭
اگر کسی رو دوست داشتید
حتما بهش بگید.
اینجوری احتمالا بجای حسرتِ عمیق،
صبح یک روز تعطیل که
باهاش کنار دخترتون صبحانه میخورید
هی نگاهش میکنی و هی میگی
چه خوب شد که بهش گفتم😌♥
➰
نه رفتی از قلبم
نه کم شد از دردم
نه مُردم از دوریت
نه زندگی کردم...
-روزبه بمانی❣
وقتی ازَم میپرسَن بینِ کسی که دوسِت داره و کسی که دوسِش داری کودومو انتخاب میکنی یکم این پا اون پا میکنم و با بی مِیلی میگم کَسی که دوسِش دارم، ولی هم من میدونم و هم بقیه که بودن با آدمی که دوستِش داری و دوسِت نداره مرگِه، موندن با کسی که دوست داره و دوسِش نداری هم مرگه ..
بین مَرگ و مَرگ نباید دنبالِ زندگی گَشت. 🙂👀
-پگاهصنیعی
گران گشتم به چشمش
بس که رفتم بی سبب سویش
مرا زین پایِ بی فرمان
چه ها بر سر نمی آید...!
-صائب تبریزی
هدایت شده از •[ وصـٰال ]•🌵
💔☁
|يامنتبكيعلى
|حزنالسماء…!
ای کسی که از غمِ تو،
آسمان هم گریه کرد…!
#یاثارالله🖐🏻
.
@nosh_daroy_mannn
من گریه کرده ام، زجه زده ام، بی خوابی کشیده ام
برای خیلی چیز ها
برای نداشتن ها ، نرسیدن ها ، نتوانستن ها ، نشدن ها ،
و باور کن که هیچ چیز با اشک های من درست نشد!
چیزی که قرار است بشود میشود رفیق،
چه سخت بگیری و چه آسان!💚
-المیرا دهنوی
دلتان نگیرد از تلخیها...
یک نفر هست همین حوالی
دورتر از نگاه آدمها
نزدیکتر از رگ گردن
روزی چنان دستتان را میگیرد که
مات میشوند تمام کسانیکه روزی به شما پشت پا زدند
-دكتر الهىقمشهای
من میتونستم ندیدنت رو تحمل کنم یا نبودنهای گاه و بیگاهت رو.
اما به شنیدن صدات،
به حرف زدن باهات معتاد بودم.
من بعد از تو انقدر حرف نزدم
که لالمونی گرفتم.
وقتی واسه حرف زدن،
اعتماد یه نفر رو جلب کردی،
انقدر نسبت بهش دور نَایست
که نتونه صداش رو بهت برسونه،دق میکنه💔
-پویا جمشیدی