eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
بهترين لحظه‌هاى زندگى آدم همون لحظه‌های میشن كه اینقدر یهویی اتفاق میفته، که آدم فرصت نمیکنه نه ازشون فيلم بگیره، نه عكس… 🤍✨
فرقی نداشت دیشب و امشب برای من جز آنکه بر نبود تو یک شب اضافه شد...💔 -نجمه زارع
🖇♥️ اونقدر عاشق طرف بوده که میگفته: " کاش که در قیامتش بار دگر بدیدمی کان‌ چه گناه او بود من بکشم غرامتش "
💭 ‏اگر کسی رو دوست داشتید حتما بهش بگید. اینجوری احتمالا بجای حسرتِ عمیق، صبح یک روز تعطیل که باهاش کنار دخترتون صبحانه می‌خورید هی نگاهش می‌کنی و هی می‌گی چه خوب شد که بهش گفتم😌♥
➰ نه رفتی از قلبم نه کم شد از دردم نه مُردم از دوریت نه زندگی کردم... -روزبه بمانی❣
وقتی ازَم میپرسَن بینِ کسی که دوسِت داره و کسی که دوسِش داری کودومو انتخاب میکنی یکم این پا اون پا میکنم و با بی مِیلی میگم کَسی که دوسِش دارم، ولی هم من میدونم و هم بقیه که بودن با آدمی که دوستِش داری و دوسِت نداره مرگِه، موندن با کسی که دوست داره و دوسِش نداری هم مرگه .. بین مَرگ و مَرگ نباید دنبالِ زندگی گَشت. 🙂👀 -پگاه‌صنیعی
گران گشتم به چشمش بس که رفتم بی سبب سویش مرا زین پایِ بی فرمان چه ها بر سر نمی آید...! -صائب تبریزی
هدایت شده از •[ وصـٰال ]•🌵
💔☁ |يامن‌تبكي‌على |حزن‌السماء…! ای‌ کسی‌ که‌ از غمِ تو، آسمان‌ هم‌ گریه کرد…! 🖐🏻 . @nosh_daroy_mannn
من گریه کرده ام، زجه زده ام، بی خوابی کشیده ام برای خیلی چیز ها برای نداشتن ها ، نرسیدن ها ، نتوانستن ها ، نشدن ها ، و باور کن که هیچ چیز با اشک های من درست نشد! چیزی که قرار است بشود میشود رفیق، چه سخت بگیری و چه آسان!💚 -المیرا دهنوی
دلتان نگیرد از تلخی‌ها... یک نفر هست همین حوالی دورتر از نگاه آدم‌ها نزدیک‌تر از رگ گردن روزی چنان دستتان را می‌گیرد که مات می‌شوند تمام کسانیکه روزی به شما پشت پا زدند -دكتر الهى‌قمشه‌ای
من می‌تونستم ندیدنت رو تحمل کنم یا نبودن‌های گاه و بی‌گاهت رو. اما به شنیدن صدات، به حرف زدن باهات معتاد بودم. من بعد از تو انقدر حرف نزدم که لال‌مونی گرفتم. وقتی واسه حرف زدن، اعتماد یه نفر رو جلب کردی، انقدر نسبت بهش دور نَایست که نتونه صداش رو‌ بهت برسونه،دق می‌کنه💔 -پویا جمشیدی