وقتی ازَم میپرسَن بینِ کسی که دوسِت داره و کسی که دوسِش داری کودومو انتخاب میکنی یکم این پا اون پا میکنم و با بی مِیلی میگم کَسی که دوسِش دارم، ولی هم من میدونم و هم بقیه که بودن با آدمی که دوستِش داری و دوسِت نداره مرگِه، موندن با کسی که دوست داره و دوسِش نداری هم مرگه ..
بین مَرگ و مَرگ نباید دنبالِ زندگی گَشت. 🙂👀
-پگاهصنیعی
گران گشتم به چشمش
بس که رفتم بی سبب سویش
مرا زین پایِ بی فرمان
چه ها بر سر نمی آید...!
-صائب تبریزی
هدایت شده از •[ وصـٰال ]•🌵
💔☁
|يامنتبكيعلى
|حزنالسماء…!
ای کسی که از غمِ تو،
آسمان هم گریه کرد…!
#یاثارالله🖐🏻
.
@nosh_daroy_mannn
من گریه کرده ام، زجه زده ام، بی خوابی کشیده ام
برای خیلی چیز ها
برای نداشتن ها ، نرسیدن ها ، نتوانستن ها ، نشدن ها ،
و باور کن که هیچ چیز با اشک های من درست نشد!
چیزی که قرار است بشود میشود رفیق،
چه سخت بگیری و چه آسان!💚
-المیرا دهنوی
دلتان نگیرد از تلخیها...
یک نفر هست همین حوالی
دورتر از نگاه آدمها
نزدیکتر از رگ گردن
روزی چنان دستتان را میگیرد که
مات میشوند تمام کسانیکه روزی به شما پشت پا زدند
-دكتر الهىقمشهای
من میتونستم ندیدنت رو تحمل کنم یا نبودنهای گاه و بیگاهت رو.
اما به شنیدن صدات،
به حرف زدن باهات معتاد بودم.
من بعد از تو انقدر حرف نزدم
که لالمونی گرفتم.
وقتی واسه حرف زدن،
اعتماد یه نفر رو جلب کردی،
انقدر نسبت بهش دور نَایست
که نتونه صداش رو بهت برسونه،دق میکنه💔
-پویا جمشیدی
➰
چشمهایت
تمام چیزیست که از زندگی میخواهم
نگاهت را که داشته باشم هزاران بهانه دارم
برای نفس کشیدن ، برای زنده ماندن
برای عاشق شدن و حتی برای مردن…💞💑
-فرشته رضایی
تو لیاقتش رو داری که یه نفر
با افتخار جوری بهت نگاه کنه که انگار
همهی موفقیت زندگیش هستی...💖
💭
چراغها را خاموش کردم، زنگ زدم و یکراست رفتم سرِ اصل مطلب و با صدای بلند گفتم دوستت دارم. بعد قطع کردم و چراغها را روشن کردم. چای دم کردم و به اینکه در تاریکی چقدر راحت میشود اعتراف کرد، فکر کردم!
چراغ ها را خاموش کن و به من زنگ بزن...😇💛
-مهدی صادقی
هدایت شده از آیَـةُالعِـشْـ♡ــق
🖤🕯
•°[مرا دشمن به قصدڪشت میزد
به جسم ڪوچڪ من مشت می زد
هرآنڪه پایم از ره خسته می شد
مــرا با نیـزه ای از پشت می زد]•°💔🥀
#السلامعلیڪیارقیهبنتالحسین
#شبسوممحــرم
|°آیَـــةُالعِــشـــق°|🌿