•[ وصـٰال ]•🌵
💞💞💞💞 #مخاطب_دلبرم
+ یکی گفت:
واسه خدا که معجزه کردن کاری نداره...
راست میگفت خدا اگه بخواد میشه
امیدوارم خدا واسَمون بخواد...
🧡✨
•[ وصـٰال ]•🌵
آدم که بیخودی بیخـودی نمی آید مراقبِ خودش باشد.. بایدیه نفر پیدا بشود که موقعِ خداحافظی بگوید"مراقب
بگذار دوستت بدارم...
تا از اندوهِ بیکرانِ درونم
رهایی یابم...
🎻🎻🎻
🎈🎈🎈
#مخاطب_دلبرم
کم کم هوا داره بوی پاییز میگیره. باد ملایم ، کم شدن زور آفتاب ، به زردی زدن برگ بعضی درختها !
چقدر سریع میگذره ...🍂🍁
➰
گفتم:بلاخره يروز مجبورى فراموشش كنى!
گفت: رفت و اومد باد رو تا حالا ديدى؟!
تو دستات گرفتيش؟
تونستى نگهش دارى يا پرتش كنى اونور؟
نه!
عصرى نشستى تو بالكن دارى برگه صحيح ميكنى يهو بيخبر ميپيچه تو برگه ها بهمشون ميريزه!
يادِش باده!
يهو مپيچه بهم و بهمم ميريزه!🥀🖤
@nosh_daroy_mannn
•[ وصـٰال ]•🌵
♪♫ ♪♫
آهای بارونِ پاییزی!
کی گفته تو غم انگیزی؟
داری خاطراتم رو، تو ذهنِ کوچه میریزی..
+ چقدر زیبا بود اگر قلبی را پیدا کنی، که دوستت بدارد، بدون آنکه از تو چیزی بخواهد، جز این که حالت خوب باشد …
🦋💙
من خودم به همه میگم،
غصه نخور دیوونه، کی دیده شب بمونه؟
ولی خودم یه بار
دیدم،شب شد
شب موند،
هنوزم شبه!🌃🙂
•[ وصـٰال ]•🌵
من خودم به همه میگم، غصه نخور دیوونه، کی دیده شب بمونه؟ ولی خودم یه بار دیدم،شب شد شب موند، هنوزم ش
دردِ من ، دردِ از خویش خوردن است
ورنه بیگانه که تکلیفش روشن است