من به بندِ تو اسیرم
تو زِ من بیخبری؟
آفرین! معرفت این است
که زِ من میگذری...!
-شهریار
هدایت شده از آیَـةُالعِـشْـ♡ــق
دست تقدیر مرا کرد غلامِ تو قمر
دست بوسم به تو تقدیر، زِ این منصب خویش
هدایت شده از آیَـةُالعِـشْـ♡ــق
شیری ز پا افتاد و همگی شیر شدند..
[ابالفضل العباس علیه السلام]
#شب_نهم
#ماهبنےهاشم🌙
#تاسوعا🕯
|°آیَـــةُالعِــشـــق°|🌿
➰
به یاد ماندنی ترین آدمها در زندگیتان کسانی هستند که دوستتان داشتهاند،
هنگامی که خیلی دوست داشتنی نبودهاید!💖🌸
-آل پاچینو
به نظر من فراموش کردن و گذشتن از یه نفر
میتونه بزرگترین زخم باشه براش !
به قول احمد شاملو :
زخمی به او بزن ، عمیق تر از انزوا ..🦋🖤
خداحافظ ای برادر زینب
به خون غلطان در برابر زینب..
[السلام علی قلب زینب الصبور]
+ شجاع باش و کسی را که ترک میکنی دیگر عزیزم صدا نکن !
این بیشتر احساس ِ ریا و دُو روویی را در آدم زنده میکند تا احساس ِ پیوندی ریشهدار ...👀
-بهمن فرسی
عشق واقعا پروسهی عجیبیه
الان حال ندارم توضیح بدم چرا ولی خدایی خیلی عجیبه
یعنی طرف نه خوراکیه نه پوله نه پیتزاست
صرفا یه آدم عادیه و وقتی میبینیش قند تو دلت آب میشه..