➰
دوست داشتنِ تو در من اینگونه است که، هروقت سعی کردهام فراموشت کنم بیشتر حواسم جمع تو شده، بیشتر عکسهایت را تماشا کردهام، بیشتر از همیشه اعتراف کردهام که هیچکس به اندازهی تو خوب نیست و بیشتر از همیشه برایت نوشتهام.
من از عهدهی هر کاری که ارادهاش را کنم برمیآیم الا دوست نداشتنِ تو! الا ننوشتن از تو! الا سر کردن بدونِ تو!❤️🍓
-مانگ میرزایی
هرگز هيچ حسرتى در دنيا
اين چنين يك جا جمع نمى شود
كه در اين سه واژه ى كوتاه:
او دوستم ندارد 🍂🧡
-سر والتر اسكا
#توئیت 🖇♥️
اونجا که #کوروش_یغمایی میگه:
"وقتی با من میمونی تنهاییمو باد میبره"
چجوری دلت میاد تنهاش بذاری؟
💭
با تو
اگر چه دور
با تو
اگر چه دیر
از
"بی تو"
بهتره...
-زنده یاد افشین یداللهی🖤
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دماوند زیبایمان پشت ابرها پنهان شده بود اما اینگونه دیدنش هم خالی از لطف نیست ...🏔💚☘
زندگی موسیقی گنجشکهاست
زندگی باغ تماشای خداست ...
زندگی یعنی همین :
پروازها، صبحها، لبخندها، آوازها
☀️ صبح بخیر
گفتم به کام وصلت خواهم رسید روزی
گفتا که نیک بنگر شـاید رسیده باشی :) 🌿☕
#فیض_کاشانی
💭
" عادی شدن "
تا حالا بهش فکر کردی؟
خصوصا اگه اون موضوع
دربارهی آدمی باشه
که یه زمونی
دیوونه وار دوستش داشتی
چیزی ترسناکتر از این
توی دنیا وجود نداره!
-حمید جدیدی