#توئیت 🖇♥️
اونجا که #کوروش_یغمایی میگه:
"وقتی با من میمونی تنهاییمو باد میبره"
چجوری دلت میاد تنهاش بذاری؟
💭
با تو
اگر چه دور
با تو
اگر چه دیر
از
"بی تو"
بهتره...
-زنده یاد افشین یداللهی🖤
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دماوند زیبایمان پشت ابرها پنهان شده بود اما اینگونه دیدنش هم خالی از لطف نیست ...🏔💚☘
زندگی موسیقی گنجشکهاست
زندگی باغ تماشای خداست ...
زندگی یعنی همین :
پروازها، صبحها، لبخندها، آوازها
☀️ صبح بخیر
گفتم به کام وصلت خواهم رسید روزی
گفتا که نیک بنگر شـاید رسیده باشی :) 🌿☕
#فیض_کاشانی
💭
" عادی شدن "
تا حالا بهش فکر کردی؟
خصوصا اگه اون موضوع
دربارهی آدمی باشه
که یه زمونی
دیوونه وار دوستش داشتی
چیزی ترسناکتر از این
توی دنیا وجود نداره!
-حمید جدیدی
- وجود بعضی از آدما تو زندگیت نعمت به حساب میاد ؛
وقتی شجاعت رو تو وجودت زنده میکنن
باید این آدمارو تو قلبت نگه داری !
یادت نره
مرا برای روز مبادا کنار بگذار!
مثل مسافرخانه ای متروکه ام
در جاده ای سوت و کور
یک روز
خسته از راه می رسی و
جز آغوش من
برایت پناهی نیست.🌸❤️
-پریسا صالحی
گفتم: بالاخره يروز مجبورى فراموشش كنى!
گفت: رفت و اومد باد رو تا حالا ديدى؟!
تو دستات گرفتيش؟
تونستى نگهش دارى يا پرتش كنى اونور؟
نه!
عصرى نشستى تو بالكن دارى برگه صحيح ميكنى يهو بيخبر ميپيچه تو برگه ها بهمشون ميريزه!
يادِش باده!
يهو مپيچه بهم و به همم ميريزه!🌬🖤