💭
" عادی شدن "
تا حالا بهش فکر کردی؟
خصوصا اگه اون موضوع
دربارهی آدمی باشه
که یه زمونی
دیوونه وار دوستش داشتی
چیزی ترسناکتر از این
توی دنیا وجود نداره!
-حمید جدیدی
- وجود بعضی از آدما تو زندگیت نعمت به حساب میاد ؛
وقتی شجاعت رو تو وجودت زنده میکنن
باید این آدمارو تو قلبت نگه داری !
یادت نره
مرا برای روز مبادا کنار بگذار!
مثل مسافرخانه ای متروکه ام
در جاده ای سوت و کور
یک روز
خسته از راه می رسی و
جز آغوش من
برایت پناهی نیست.🌸❤️
-پریسا صالحی
گفتم: بالاخره يروز مجبورى فراموشش كنى!
گفت: رفت و اومد باد رو تا حالا ديدى؟!
تو دستات گرفتيش؟
تونستى نگهش دارى يا پرتش كنى اونور؟
نه!
عصرى نشستى تو بالكن دارى برگه صحيح ميكنى يهو بيخبر ميپيچه تو برگه ها بهمشون ميريزه!
يادِش باده!
يهو مپيچه بهم و به همم ميريزه!🌬🖤
•[ وصـٰال ]•🌵
بیاین باهم یه تصویر زیبا بسازیم 🌙
.
.
چند دقیقه پیش نم بارون باعث شده بوی خاک همه جارو پر کنه
توام با یه استکان و نعلبکی گل سرخی کنار پنجره ی سرتاسر چوبی خونه ی روستاییت ایستادی و پرده های شیری رنگشو کنار زدی و به ظلمت شب خیره شدی و چایِ داغِ لب سوزتو مزه مزه می کنی و تنها صدایی که تو خونه میپیچه این صداست:
پنهان کردم در خاکستر غم، آن همه آرزو
و توام زیر لب تکرار میکنی:
دل دیوانه❣
+ امروز که اینجا آفتابی بود، بیشتر از همیشه یاد تو بودم، نه بخاطر خورشید زیبا، یا دلچسبی گرمایش، بلکه بخاطر تمام حرفهایی که میشد با تو، کنج حیاط، زیر آفتاب نشست و زد. میبینی؟ نزدیک بودن، زیاد هم دور نیست …☀️💛
💭
یه افسانه نادر هست که میگه :
«کسایی که موهاشون فرفریه، تو زندگی قبلی وقتی خواب بودن، معشوقشون موهاشون رو دور انگشت هاش میپچیده و با عشق بهشون خیره میشده»
شاید انقدر حرارت اون نگاه زیاد بوده که موج موها به حالت اول برنگشته.
حتی اگه افسانه هم باشه حقیقتا خیلی قشنگه❣
من خدا را در قُمقُمهی آب یافتهام ، در عطر یک گل ، در خلوص برخی کتابها و حتی نزد بی دینان !
اما تقریبا هیچگاه وی را نزد آنانی که کارشان سخن گفتن از اوست نیافتهام !
- کریستین بوبن
هر لبخندِ تو ، هر بوسهی تو ، به من آن قدرت را عنایت میکند که کوهی را بر سر کوهی بگذارم !❤️🌸
- احمد شاملو