بر سر کوی تو هر صبح چو آیینهٔ مهر
همه تن چشم شده، محض نگاه آمدهایم...👀
#صبح_بخیر☀️🌼💛
#انرژی_مثبت 🌼
دانستم که باید قدردان چیزهای کوچک زندگی هم بود، هرقدر هم که ناچیز باشد. مثلا مجسمهای کوچک روی میز، یا عکسی که لحظهای غم را از دلت دور میکند، و یا آب دادن به گلهای درون باغچه. دانستم که باید قدردان همه چیز بود، هر چیزی که لحظهای لبخند را به لبت مینشاند، و آرامش را به آغوشت میآورد …
@nosh_daroy_mannn
کاش خبرهای خوب سر زده از راه میرسیدند، دستِمان را میگرفتند و میبردند جایی که نه غم باشد نه دوری، نه دلتنگی باشد نه فاصله، نه تنفری باشد نه بیزاری، نه ترسِ از دست دادنی باشد نه ناتوانی فراموش کردن..
کاش دستِ اتفاقهای خوب آنقدر قوی بودند که میشد تمامِمان را یکجا بهشان بسپاریم،
که دیگر فوبیای فردایِ دوباره در وجودمان تکثیر نکند و ریشه ی خوشی هایمان را به یکباره نخُشکانَد..
@nosh_daroy_mannn
خیال قشنگی ست؛
شنیدن صدای خش خش برگ ها،
بر زیر پاهایمان...
قدم زدن دو نفره مان، در پاییز!
اما هنوز؛
نه تو آمده ای،
نه پاییز...🍂💫
اشٺیاقے ڪه بہ دیدارِ ٺو دارد دلِ من
دلِ من داند و من دانم و دل داند و مـن...💚☘🌈☔️
#مولانا
این چند ماه که منتظرت بودم
به اندازه چند سال نگذشت.
به اندازه همین چند ماه گذشت.
اما فهمیدم ماه یعنی چه،
روز یعنی چه، لحظه یعنی چه
این چند ماه گذشت و فهمیدم گذشتن،
زمان، انتظار یعنی چه...🤍🦋
#افشین_یداللهی
@nosh_daroy_mannn