تو یادگاری
تو وسوسه ای
تو گفتگوی درونی..
چگونه میتوانی که غائبم بدانی؟
مگر که مرده باشم
من در حافظه ات.. 🧡
@nosh_daroy_mannn
•[ وصـٰال ]•🌵
#انرژی_مثبت 🌼 دانستم که باید قدردان چیزهای کوچک زندگی هم بود، هرقدر هم که ناچیز باشد. مثلا مجسمهای
#انرژی_مثبت 🌼
نفس عمیق بکش ...
و استرس هاتو بیرون کن
تو لایق حالِ خوبی...
😌🌱
من تورو بزرگت کردم، اولش یه نگاه کوچیک بودی بعد بزرگ شدی بزرگ شدی تا جایی که میگفتن دلتنگی گرفتم، دلتنگی بیماری جالبی نیست، میخوام راحتت کنم، همه ی دلتنگیا بد خیمه،
چاره چی بود؟!
ولت کردم که منفجر شی تو دلم، حالا تو کل بدنم پخش شدی،
تو توی تموم سلول های من جاری شدی..
بدخیم ترین جاری دنیا حالا دستام، حالا چشمام، حالا پاهام، حالا مغزم
حالا همه ی فکر و ذکرم شده یک نگاه کوچیک، همون، همون نگاه کوچیک..💕🍓
#علیرضا_مساواتی
@nosh_daroy_mannn
دلگرمیهای تو بالهایِ منند !
چیزی بگو
گاهی چنانم بی تو،
که عبورِ سایه ای از کنارم ، نگرانم میکند...😌🛸🌠💜
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دست من نیست اگر...
بغضم ارام ارام طوفان می شود...
تنهاٰ صداٰست که میماٰند...
و اماٰن از صداٰیِ او،
که ابدی شد در گوشِ من...! 🎶🖇
#فروغ_فرخزاد
11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امشب صدایم نکن...
به اندازه تمام شب های عمرم ...
بیقرارم نگارم...
برایِ تو چه بگویم
بگویم زخمم آنقدر عمیق شده که میتوان در آن درختی کاشت؟
بگویم غمگینم و مرگ کاری نمیکند؟🌠🍃
@nosh_daroy_mannn