هیچکدومشون نمیان که برای همیشه بمونن،
نه سختیها و نه خوشیها
وقتی خیلی سرمستی از خوشحالی
وقتی حجم مشکلات و غم داره از پا درت میاره، این رو به یاد بیار...☘💚
-پویان اوحدی
#توییت 🖇♥️
همونجا که #رهی_معیری میگه :
"از آتش سودایت دارم من و دارد دل،
داغی که نمیبینی دردی که نمیدانی…"
همونجا، دقیقا همونجا رو نمیدونی..!
آدم ها تا حدّ مرگ از خود خسته ات مى كنند، تركت نمى كنند!
اما مجبورت مى كنند ترك شان كنى، آنگاه تو مى شوى بنده ى سر تا پا خطاكار...!
-هوشنگ ابتهاج
من تماشاى تو مىکردم و
غافل بودم
کز تماشاى تو
خلقى به تماشاى منند👀♥️
-هوشنگ ابتهاج
من میون یه عالم آدم که هیچکدوم منو نمیشناسن، نشسته ام و میخندم و حرف میزنم و... تنهام!
من خیلی وقته گم شدم،
من...دیگه هیچوقت پیدا نمیشم!🍁🧡
-مانلی آوین