7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دست من نیست اگر...
بغضم ارام ارام طوفان می شود...
تنهاٰ صداٰست که میماٰند...
و اماٰن از صداٰیِ او،
که ابدی شد در گوشِ من...! 🎶🖇
#فروغ_فرخزاد
11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امشب صدایم نکن...
به اندازه تمام شب های عمرم ...
بیقرارم نگارم...
برایِ تو چه بگویم
بگویم زخمم آنقدر عمیق شده که میتوان در آن درختی کاشت؟
بگویم غمگینم و مرگ کاری نمیکند؟🌠🍃
@nosh_daroy_mannn
•[ وصـٰال ]•🌵
تشنه ی یک صحبت طولانی ام...😌☎️❤️ #مخاطب_خاص
غم ات مباد که دنیا ز هم جدا نکند
رفیقهای در آغوش هم گریسته را♥️😉
#مخاطب_دلبرم
+ کاش رفتنی در کار نبود
کاش میموند برای همیشه
کاش بهش میگفتم دنیا در بود و نبودش چقدر فرق میکنه!
چطور این همه از عمرم رو بدون اون گذرونده بودم؟!
🎥 رگ خواب
تو مرا میفهمی،
من تو را میخواهم💕
و همین، سادهترین قصه یک انسان است …
@nosh_daroy_mannn
•[ وصـٰال ]•🌵
تو مرا میفهمی، من تو را میخواهم💕 و همین، سادهترین قصه یک انسان است … @nosh_daroy_mannn
باتو همه دنیا یک فرصت کوتاه است
بگذار غزل باشد این فرصت کوتاهم😍
واژه هایم دستِ توست ..
باشی سپید می شوند ..
بخندی سیب می چینند ..
اخم کنی آشفته حال ..
به آغوش که می رسند
گونه هاشان داغ
جان به لب می شوند ..
فقط نرو
که هیچ واژه ای برای این محال
برابری نمی کند ...
صبحت بخیر زیبای من
#مخاطب_دلبرم