eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
‏در آغوش هم در اين دايره‌ی بى‌پايان من امتداد تواَم يا تو امتداد منى؟🍂 -شمس لنگرودی
آلبر کامو یه نوشته خیلی قشنگ داره میگه ؛ از تو چنان رنجی به من رسیده ، که هرگز انتظارش را از هیچ جنبنده‌ای نداشتم .. حتی امروز فکرت در ذهنم با رنج آمیخته است ، اما با تمام این مرارت ها ، صورتت برای من هنوز خوشبختی‌ست ؛ خودِ زندگیست ..💞
[ دلبــــرون 💛🌼 ]
💭 مادربزرگم همیشه می‌گفت: اگر دوستش داری اگر دوستت دارد، گاهی بی‌هوا باش، بی‌هوا بغلش کن، بی‌هوا بوسش کن، بی‌هوا صدایش کن. می‌گفت این بی‌هواها، هوای دوست داشتن و دوست داشته شدن را خواهند داشت در روزهای خسته‌ و بی‌رمق و کم‌هوایی زندگی... -مرتضی قدیمی
من سراپا همه زخمم ، تو سراپا انگشت نوازش باش❣ -حسین منزوی
دستی که تورا کشته، زخم هایت را چگونه شفا خواهد داد؟ 🥀 -آدونیس
💭 یه‌ دیالوگی بود تو سریال زخم‌ِ کاری که می‌گفت: «اهدافِ مشترک، بیشتر از عشق آدمارو به هم نزدیک می‌کنه» و ما چقدر دیر می‌فهمیم بودن با آدمی‌ که هدفِ زندگیش، نزدیک به طرزِ فکر ما نباشه، اسمش رابطه نیست؛ تیشه به ریشه زدن و خاکسترکردنِ زندگیمونه...
بالاخره باید یکی باشه که وقتی از همه‌ی آدم‌ها کندی، برگردی بهش. یکی که بدونی هست، همیشه. حتی اگه هیچی نگه، حتی اگه صدای نفس‌هاش‌رو هم نشنوی؛ اما دلت قرص باشه به بودنش، به اینکه یک گوشه‌ی دنیا، حتی اگه تووی دورترین نقطه ازش وایستی، چشم ازت برنمی‌داره. کسی که بلده تورو یک‌جوری بغل بگیره که حداقل واسه یک نفس، واسه یک لحظه از غم جهانت کم شه. کسی که پناهه..♥️👫 -فاطمه محمدلو
تو را چنان قلبی که از سینه‌ام کنده باشم ، رها کردم ..🕊 -صباح الدین علی