💭
یه دیالوگی بود تو سریال زخمِ کاری که میگفت:
«اهدافِ مشترک، بیشتر از عشق آدمارو به هم نزدیک میکنه»
و ما چقدر دیر میفهمیم بودن با آدمی که
هدفِ زندگیش، نزدیک به طرزِ فکر ما نباشه،
اسمش رابطه نیست؛
تیشه به ریشه زدن و خاکسترکردنِ زندگیمونه...
بالاخره باید یکی باشه که وقتی از همهی آدمها کندی، برگردی بهش. یکی که بدونی هست، همیشه. حتی اگه هیچی نگه، حتی اگه صدای نفسهاشرو هم نشنوی؛ اما دلت قرص باشه به بودنش، به اینکه یک گوشهی دنیا، حتی اگه تووی دورترین نقطه ازش وایستی، چشم ازت برنمیداره. کسی که بلده تورو یکجوری بغل بگیره که حداقل واسه یک نفس، واسه یک لحظه از غم جهانت کم شه. کسی که پناهه..♥️👫
-فاطمه محمدلو
قهرمانِ ما ..
افتخارِ ما ..
همشهری ..
خوش اومدی به شهرمون ..
خدا تو و امیرحسین رو برای آملِ عزیزمون حفظ کنه ..♥️