من آدمهای مبارزی را كه هياهو به پا میكنند دوست دارم.
من عاشق كسی هستم كه به خاطر خواستههايش شرمنده نيست و اجازه نمیدهد ديگران نااميد و منصرفش كنند.
مبارز بیپروا از نظر من يعنی اين : يعنی حاضريد برای رسيدن به خواستهتان -هر چيزی كه هست- تلاش كنيد و منتظر نماندهايد تا كسی آن را دودستی تقديمتان كند و میدانيد كه اين خواسته متعلق به شماست و به آن دست خواهيد يافت.
- ریچل هالیس
فرقی ندارد چه ساعت
از شبانه روز باشد
صدایت را که میشنوم
خورشید
در دلم طلوع میکند...💛🌞
-فروغ فرخزاد
آدمی که تصمیم گرفته بره چمدونشو جلو چشم تو نمیبنده،
یهو از خواب بیدار میشی میبینی لباساش نیست کفشاش نیست
لیوان خوشگِلَش مونده رو میز
کلیدش مونده کنار در
صدای خنده هاشم مونده تو گوشت…
حتی اگر با من حرفی نداری
باز هم با من حرف بزن. مثلا بگو : چه خبر ؟
تا من از خبرهایی که تو از آنها خبر نداری برایت بگویم ...
از روزهایی بگویم که تو نبودی
از دردهایی بگویم که تنهایی کشیدم
حتی اگر هم برایت مهم نبود باز هم بگو واقعا ؟؟
تا چانهام گرم شود و شاید آن بینها خسته شوم
هیچ وقت در مقابل من سکوت نکن
من از سکوت واهمه دارم، سکوت اصلا علامت رضایت نیست؛
من هر چه سکوت دیدم همان رفتن بود..!
-فاطمه شریف