دلی که در دو جهان
جز تو هیچ یارش نیست
گرش تو یار نباشی
جهان به کارش نیست...
-هوشنگ ابتهاج
تصادف هم كه ميكني، مقصر باشي يا نباشي
بايد افسر بياد كروكي بكشه
صحنه ي تصادف رو تحليل كنه
شرايطِ جسميه راننده هارو ارزيابي كنه
خسارت بدي، خسارت بگيري
شهر هـرت نيست كه
حالا تو حساب كن كه دل بشكوني
به همين راحتي...؟ بزني و بري...؟
بي خسارت...؟ بي دغدغه...؟🍂💔
-علی قاضی نظام
اولین باری که دیدمش، دقیقا مطمئن نبودم که دوستش دارم.
اولین باری که دلم خواست کسی رو بغل کنم، فهمیدم عاشقش شدم.
گاهی وقتها زندگی خلاصه میشه بین سلام اول و خداحافظی آخر.
به خودم که اومدم، هنوزم هر بیست و چهار ساعت میشد یه شبانه روز.
هنوزم هفته، هفت روز داشت و به هر دوازده ماه میگفتند یه سال.
به خودم که اومدم، دیگه خودم نبودم.
بعد از اون انگار، روزا کوتاهتر شده بود و دلِ آسمون بیشتر میگرفت.
بعد از اون چاه تنهاییم عمیقتر شده بود و هر شب بارون میومد.
انگار فقط اومده بود که بفهمم، روزای بعد از اون، اسمش «زندگی» نیست...
-پویا جمشیدی
💭
بشینی رو به روم
همینجا، من حواسم نباشه به حرفات
فقط دستمو بزنم زیر چونم و فکر کنم به کسی که داره حرف میزنه،فکر کنم به خوشبختی بی حد و مرزی که دارم از نزدیک ترین فاصله ممکن لمسش میکنم.
بشینی رو به روم ندونم عطرِ این گلاست دلیلِ مستیم یا وجودِ اونکه رو به رومه و من با دستای زده زیر چونه غرقم تو نگاهش،
بشینی رو به روم
بشینی رو به روم
بشینی رو به روم...
-فاطمه جوادی
خبر دهید به صیادِ ما، که ما رفتیم...
به فکر صید ِدگر باشد و شکار دگر...🚶🏼♀💫
-وحشی بافقی