•[ وصـٰال ]•🌵
تشنه ی یک صحبت طولانی ام...😌☎️❤️ #مخاطب_خاص
غم ات مباد که دنیا ز هم جدا نکند
رفیقهای در آغوش هم گریسته را♥️😉
#مخاطب_دلبرم
+ کاش رفتنی در کار نبود
کاش میموند برای همیشه
کاش بهش میگفتم دنیا در بود و نبودش چقدر فرق میکنه!
چطور این همه از عمرم رو بدون اون گذرونده بودم؟!
🎥 رگ خواب
تو مرا میفهمی،
من تو را میخواهم💕
و همین، سادهترین قصه یک انسان است …
@nosh_daroy_mannn
•[ وصـٰال ]•🌵
تو مرا میفهمی، من تو را میخواهم💕 و همین، سادهترین قصه یک انسان است … @nosh_daroy_mannn
باتو همه دنیا یک فرصت کوتاه است
بگذار غزل باشد این فرصت کوتاهم😍
واژه هایم دستِ توست ..
باشی سپید می شوند ..
بخندی سیب می چینند ..
اخم کنی آشفته حال ..
به آغوش که می رسند
گونه هاشان داغ
جان به لب می شوند ..
فقط نرو
که هیچ واژه ای برای این محال
برابری نمی کند ...
صبحت بخیر زیبای من
#مخاطب_دلبرم
زندگی
شاید یک خیابان دراز است
یا عبور گیج رهگذری
که کلاه از سر بر می دارد
و به یک رهگذر دیگر میگوید
#صبح_بخیر🙃🌞
@nosh_daroy_mannn
ترا من چشم در راهم،
شباهنگام،
در آندم که برجا درهها
چون مرده ماران خفتگانند...
در آن نوبت که بندد دست نیلوفر
به پای سرو کوهی دام،
گرم یادآوری یا نه
من از یادت نمیکاهم،
ترا من چشم در راهم...🙂🦋
#٢۱_آبان
#سالروز_تولد_نیما_یوشیج💜🪁