لَقَدْ جاءَكُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِكُم ...
تـو از مایی!
و ما خیلی وقت ها
از تـو نیستیم ...🧡
.
-دلم ميخواد بخوابم و بخوابم و بخوابم
+كه چی بشه؟
-نميدونم
فقط وقتی که، بيدار میشم اوضاع اين نباشه
+پس ميخوای چجور باشه؟
-مثلا بيدار كه شدم همه چی يادم رفته باشه!
مثلا ديگه دوستش نداشته باشم
چشم انتظار نباشم
نميدونی چقدر بده چشم انتطار كسی باشی
كه ذره ای تورو يادش نيست...
-یاسمن مهدی پور
💭
ما همیشه
یک نفر را پشت صورتمان داریم
که بریده از دنیا
میخواهد برود
فرار کند
اما
لباسش هر بار گیر میکند به پوست و
لبمان!
طوری که آدم ها خیال می کنند
داریم میخندیم
-رسول ادهمی
بی تو من چیستم ؟
ابر اندوه !
بی تو سرگردان تر از پژواکم در کوه ..⛰💛
-حمید مصدق