لَقَدْ جاءَكُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِكُم ...
تـو از مایی!
و ما خیلی وقت ها
از تـو نیستیم ...🧡
.
-دلم ميخواد بخوابم و بخوابم و بخوابم
+كه چی بشه؟
-نميدونم
فقط وقتی که، بيدار میشم اوضاع اين نباشه
+پس ميخوای چجور باشه؟
-مثلا بيدار كه شدم همه چی يادم رفته باشه!
مثلا ديگه دوستش نداشته باشم
چشم انتظار نباشم
نميدونی چقدر بده چشم انتطار كسی باشی
كه ذره ای تورو يادش نيست...
-یاسمن مهدی پور
💭
ما همیشه
یک نفر را پشت صورتمان داریم
که بریده از دنیا
میخواهد برود
فرار کند
اما
لباسش هر بار گیر میکند به پوست و
لبمان!
طوری که آدم ها خیال می کنند
داریم میخندیم
-رسول ادهمی
بی تو من چیستم ؟
ابر اندوه !
بی تو سرگردان تر از پژواکم در کوه ..⛰💛
-حمید مصدق
معرفت به ذاتِ آدماست.
نه پیشینه، نه جایگاه و نه نسبت!
معرفت،
یه چیزی شبیهِ یه مهره ی یاقوتی رنگ ِ
که دور قلبِ بعضی هامون هست
پیوسته به یه نخِ نامرئی!
دورِ قلب ِ بعضی هامون نه!
بیخودی تو آدما دنبالِ توجیه نگردین!
معرفت به ذاتِ آدماست...
-معصومه صابر
به چشمهایم زل زد و گفت: «باهم درستش می کنیم..»
چه لذتی داشت این «باهم»، حتی اگر باهم هیچ چیزی هم درست نمی شد، حتی اگر تمام سرمایه ام بر باد می رفت؛ حسی که به واژه ی «با هم» داشتم را با هیچ چیزی در این دنیا معاوضه نمی کردم،تنها کسی که وحشت تنهایی را درک کرده باشد، می تواند حس من را در آن لحظات درک کند...♾♥️
-لیلیان هلم
#توئیت 🖇♥️
به قولِ #قاضی_گیلانی:
" بگذشت بهار و وانشد دل
این غنچه مگر شکُفتنی نیست؟ "