بی تو من چیستم ؟
ابر اندوه !
بی تو سرگردان تر از پژواکم در کوه ..⛰💛
-حمید مصدق
معرفت به ذاتِ آدماست.
نه پیشینه، نه جایگاه و نه نسبت!
معرفت،
یه چیزی شبیهِ یه مهره ی یاقوتی رنگ ِ
که دور قلبِ بعضی هامون هست
پیوسته به یه نخِ نامرئی!
دورِ قلب ِ بعضی هامون نه!
بیخودی تو آدما دنبالِ توجیه نگردین!
معرفت به ذاتِ آدماست...
-معصومه صابر
به چشمهایم زل زد و گفت: «باهم درستش می کنیم..»
چه لذتی داشت این «باهم»، حتی اگر باهم هیچ چیزی هم درست نمی شد، حتی اگر تمام سرمایه ام بر باد می رفت؛ حسی که به واژه ی «با هم» داشتم را با هیچ چیزی در این دنیا معاوضه نمی کردم،تنها کسی که وحشت تنهایی را درک کرده باشد، می تواند حس من را در آن لحظات درک کند...♾♥️
-لیلیان هلم
#توئیت 🖇♥️
به قولِ #قاضی_گیلانی:
" بگذشت بهار و وانشد دل
این غنچه مگر شکُفتنی نیست؟ "
حالِ خوبت را به هیچکس گره نزن !
یاد بگیر بدونِ نیاز به دیگران ؛
شاد باشی ،
بخندی ،
و امیدوار باشی ...
باور کن ؛
این مردم حوصله ی خودشان را هم ندارند !
تو باید خودت ؛
دلیلِ اتفاقاتِ خوبِ زندگی ات باشی !
-نرگسصرافیانطوفان