بی تو میرفتم، میرفتم تنها، تنها
و صبوری مرا کوه تحسین میکرد ..
-حمید مصدق
💭
شبها اما
هر بدی که داشته باشد،
یادمان میدهد...
قدر چیزهایی که داریم را بدانیم،
یادمان میدهد
میشود در یک چشم به هم زدن
آنقدر دیر شود که،
داشته هایمان بشود نداشته
و فعل "هست"
تبدیل شود به غم انگیز ترین فعل جهان:
"بود"
-فاطمه جوادی
اصلاح کنید لغت نامهها را؛
برای توضیحِ واژه ی درد بنویسید:
تا مغزِ استخوان مبتلا بودن به کسی که
برای فراموش کردنت هیچ آسمانی را به زمین ندوخته...
-فاطمه جوادی
بهترین انتقام از کسی که تورو ترک کرده اینه که بعد از رفتنش، روز به روز خوشبخت تر، خوشحال تر و زیباتر زندگی کنی نه اینکه خودتو آزار بدی، خیلی از آدمها حتی لیاقت ندارن که بهشون فکر کنی چه برسه به اینکه خودتو به آتیش بزنی، رفتنی میره و آدمهای لایقتر میان...🦋💙