بهترین انتقام از کسی که تورو ترک کرده اینه که بعد از رفتنش، روز به روز خوشبخت تر، خوشحال تر و زیباتر زندگی کنی نه اینکه خودتو آزار بدی، خیلی از آدمها حتی لیاقت ندارن که بهشون فکر کنی چه برسه به اینکه خودتو به آتیش بزنی، رفتنی میره و آدمهای لایقتر میان...🦋💙
به دست آوردن کسی که دوستش داری، تازه اول ماجراست...
دوست داشتن نگهداری می خواهد...💞
-حسین حائریان
گرم بیایی و پرسی: چه بردی اندر خاک؟
ز خاک نعره برآرم: که آرزوی تو را 🖤🍂
-بیدلدهلوی
از تو چنان رنجی به من رسیده که هرگز انتظارش را از هیچ جنبندهای نداشتم. حتی امروز، فکرت در ذهنم با رنج آمیخته است. اما با تمام این مرارتها، صورتت برای من هنوز خوشبختیست؛ خودِ زندگیست. هیچ کاری نمیتوانم بکنم، هیچ کاری نکردهام که از این عشق رها شوم که از درون تهیام کرده پیش از اینکه تا ته قلبم را لبریز کند.
-آلبر کامو
تمام ثانیهها
شاهدان این دردند
که من بدون تو
میمیرم و نمیمیرم...
-حسین دهلوی
#توئیت 🖇♥️
در وصف زندگی فقط اونجایی که
#سیمین_دانشور میگه:
" برای زندگی کردن در این گوشهی دنیا،
آدم باید از فولاد باشد تا دوام بیاورد "