به دست آوردن کسی که دوستش داری، تازه اول ماجراست...
دوست داشتن نگهداری می خواهد...💞
-حسین حائریان
گرم بیایی و پرسی: چه بردی اندر خاک؟
ز خاک نعره برآرم: که آرزوی تو را 🖤🍂
-بیدلدهلوی
از تو چنان رنجی به من رسیده که هرگز انتظارش را از هیچ جنبندهای نداشتم. حتی امروز، فکرت در ذهنم با رنج آمیخته است. اما با تمام این مرارتها، صورتت برای من هنوز خوشبختیست؛ خودِ زندگیست. هیچ کاری نمیتوانم بکنم، هیچ کاری نکردهام که از این عشق رها شوم که از درون تهیام کرده پیش از اینکه تا ته قلبم را لبریز کند.
-آلبر کامو
تمام ثانیهها
شاهدان این دردند
که من بدون تو
میمیرم و نمیمیرم...
-حسین دهلوی
#توئیت 🖇♥️
در وصف زندگی فقط اونجایی که
#سیمین_دانشور میگه:
" برای زندگی کردن در این گوشهی دنیا،
آدم باید از فولاد باشد تا دوام بیاورد "
مثل سکوتهای میان کلامهای محبت,عریانم
و زخمهای من همه از عشق است...
از عشق, عشق, عشق!❤️
-فروغ فرخزاد
.
فکرش رو بکن. یک روزی به جایگاهی میرسی که تمام آدمایی که تو رو از دست دادن افسوس میخورن اما تو خوشحالی که آدمای بی ارزش زندگیت رو پشت سر گذاشتی و بی محابا به سمت اهدافت رو به جلو حرکت کردی!
من فکر میکنم موفقیت اینجوری رقم میخوره که تو کاریو که بهش مطمئن نیستی انجام ندی ولی کاری که بهش مطمئنی رو به هر قیمتی شده انجام بدی!
حواست باشه زندگی انقدر طولانی نیست که وقت کنی بدهیاتو با خودت صاف کنی!
تو به خودت بدهکار نباش دیگه هیچی مهم نیست!
-مانگ میرزایی