تمام ثانیهها
شاهدان این دردند
که من بدون تو
میمیرم و نمیمیرم...
-حسین دهلوی
#توئیت 🖇♥️
در وصف زندگی فقط اونجایی که
#سیمین_دانشور میگه:
" برای زندگی کردن در این گوشهی دنیا،
آدم باید از فولاد باشد تا دوام بیاورد "
مثل سکوتهای میان کلامهای محبت,عریانم
و زخمهای من همه از عشق است...
از عشق, عشق, عشق!❤️
-فروغ فرخزاد
.
فکرش رو بکن. یک روزی به جایگاهی میرسی که تمام آدمایی که تو رو از دست دادن افسوس میخورن اما تو خوشحالی که آدمای بی ارزش زندگیت رو پشت سر گذاشتی و بی محابا به سمت اهدافت رو به جلو حرکت کردی!
من فکر میکنم موفقیت اینجوری رقم میخوره که تو کاریو که بهش مطمئن نیستی انجام ندی ولی کاری که بهش مطمئنی رو به هر قیمتی شده انجام بدی!
حواست باشه زندگی انقدر طولانی نیست که وقت کنی بدهیاتو با خودت صاف کنی!
تو به خودت بدهکار نباش دیگه هیچی مهم نیست!
-مانگ میرزایی
چایت را بنوش
نگران فردا نباش
از گندمزار من و تو
مشتی کاه میماند برای باد ها :)🌾
-نیما یوشیج
باران میبارید و داشت عطرِ خاطرهها در شهر بلند میشد.
سرعتم را کم کردم تا دلتنگی را بهتر ببینم.
آنوقتها، درست همینجا دستت را محکمتر گرفته بودم.
آرامتر جلو رفتم و یادم آمد آنجا کنار آن درخت، وقتی خیره مانده بودی و عشق در چشمانت حلقه زده بود، برایت بسیار مُرده بودم...
اما حالا زندهام...
بی آنکه نفسی را به قصدِ ادامه دادن کشیده باشم.
یا قرار باشد دستی را محکم بگیرم و قولِ مردنِ دوبارهای بدهم.
این روزها، دیگر عشق را نمیدانم چیست. اما میدانم، وقتی رسیدنی در کار نباشد، باران آنی که مبتلاست را، بیشتر غمگین میکند...💙👤
-مریم قهرمانلو