eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
عطر تو شعر بُلندیست رها در هر سو…🌱♥️ -مهدی فرجی
🖇♥️ همه چیز منی رو باید مثلِ توصیف کرد: " تو شمال و جنوب و شرق و غرب منی"
🎻🍂
. می‌خندیدو به من می‌گفت: "خیلی گیجی حمید...!" غیر ممکن بود وقتی باهمیم چیزی رو جا نذارم، کیف پولم، موبایلم، دسته کلیدم... الان که نیست ولی نه. حواسم به همه چی کاملا هست. تهش می‌خوام بگم، وقتی حواست فقط پیش یکی باشه، طبیعیه که چیزای دیگه رو گم کنی. اگه گیجی، فقط وقتی با اونی گیجی... و این گیج بودن خیلی قشنگه، حتی به قیمت گم کردن خیلی چیزای دیگه :)🍃 -حميد جديدی
فروش فوری 🔺کانال نم نم ویو عالی😍 @namanam 4.6k 🔺کانال دخترونه @Noble_girls 6.6k ❕با قیمت مناسب❕ 👇🏽 @Kowsar_84
. همیشه میگفتم نرو، اما، اینبار میگویم برو، دور شو، دورِ دور.. نمیخواهم بمانی و پس از مدتی معمولی شویم.. عشق، به داغ بودن و دردهایش، معروف است... قهوه، تا داغ است به دل میچسبد، سرد که شد دل را میزند...☕️🍩 -پژمان نصیریان
. حوالیِ تو دلتنگی چگونه است؟ اینجا که باران می‌زند...🌧💙 -سید ابوطالب موسوی
از زیبایی‌های پاییز🍂♥️😍
🖇♥️ لابد یه چیزی تو بغل کردن هست که تو نامه‌‌ای می‌نویسه: " بغلم کن بغلم کن که حرف زدن کافی نیست "
. بسی گفتند: «دل از عشق برگیر!  که نیرنگ است و افسون است و جادوست!»  ولی ما دل به او بستیم و دیدیم  که او زهر است، اما… نوشداروست :)❤️ -فریدون مشیری
تو نیم دیگر من نیستی ؛ تـمامِ منی تمام کن غم و اندوه سالیان مرا⛓🖤 -امید صباغ نو