.
همیشه میگفتم نرو،
اما، اینبار میگویم برو،
دور شو،
دورِ دور..
نمیخواهم بمانی و
پس از مدتی معمولی شویم..
عشق،
به داغ بودن و دردهایش،
معروف است...
قهوه،
تا داغ است به دل میچسبد،
سرد که شد دل را میزند...☕️🍩
-پژمان نصیریان
.
بسی گفتند:
«دل از عشق برگیر!
که نیرنگ است و افسون است و جادوست!»
ولی ما دل به او بستیم و دیدیم
که او زهر است، اما…
نوشداروست :)❤️
-فریدون مشیری
تو نیم دیگر من نیستی ؛
تـمامِ منی
تمام کن
غم و اندوه سالیان مرا⛓🖤
-امید صباغ نو
خُــفته بودم که
خیالِ تــو
به دیدارِ من آمد
کـــاش
آن دولتِ بیدارِ مرا
بــود دوامی ..
-شفیعی کدکنى