eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
گاهی باید دروغ را راست پنداشت و گاهی راست را دروغ!🌱 بی فریب خوردن زندگی سخت است -فروغ فرخزاد
گاهی هم به خودت سر بزن!! حالِ چشمهایت را بپرس و دستی به سر و روی احساست بکش؛ رو به روی آیینه بایست و تمام تنهایی ات را محکم در آغوش بگیر وَ با صدای بلند به خودت بگو که "تو" تنها داراییِ من هستی؛ بگو که با همه ی کاستی های جسمی و روحی، تو را بی بهانه و عاشقانه دوست دارم؛ برای خودت وقت بگذار، با مهربانی دستت را بگیر و به هوای آزاد ببر، نگذار احساس تنهایی کنی، نگذار ابرهای سیاه، چشمهایت را از پا دربیاورد... مطمئن باش، هرگز کسی دلسوزتر از تو نسبت به تو پیدا نخواهد شد…
🖇♥️ آقای میخونن: " شبایی که من این زخمارو میشمردم کجا بودی؟! " و این واقعا سوال زیباییه :)
「 خطا زِ صبح ازل رزقِ آدمیزاد است .. 」☀️ -صائب‌تبریزی
ما آدما دو سبد با خودمون داریم یکی جلومون آویزونه یکی هم پشتمون. نکات مثبت و خوبی هامون رو میندازیم تو سبد جلویی، عیب هامون رو تو سبد پشتی! برای همین وقتی تو مسیر زندگی داریم راه میریم فقط دو چیز می بینیم: خوبی های خودمون و عیب های نفر جلویی!
💭 نمی تونستم از رفتن منصرفش کنم - پس چی کار کردی؟ - نشستم کنار دریچه ، سیگارم رو روشن کردم و رفتنش رو دیدم.. - بعدش رفتی خونه؟ - نه ، یه پاکت سیگار کشیدم ، گفتم شاید برگرده.. - بعدش چی؟ رفتی خونه؟ - آره رفتم خونه و همه عکس هاش رو جمع کردم... - سوزوندی؟ - نه، گذاشتم تو انبار.. - چرا نسوزوندی؟ - دیوونه شدی ؟ شاید برگرده ! -روزبه معین
انتخاب کن که مهربون باشی 💓
و چقدر قشنگ گفته ؛ نیمه من نیستی قلبمی اما سزاوار تپیدن نیستی .. :)
من خنده زنم بر دل دل خنده زند بر من اینجاست که میخندد ؛ دیوانه به دیوانه :) -وحشی بافقی
『 اندکی صبر بهار نزدیک است 』🌸🤍