eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
「 خطا زِ صبح ازل رزقِ آدمیزاد است .. 」☀️ -صائب‌تبریزی
ما آدما دو سبد با خودمون داریم یکی جلومون آویزونه یکی هم پشتمون. نکات مثبت و خوبی هامون رو میندازیم تو سبد جلویی، عیب هامون رو تو سبد پشتی! برای همین وقتی تو مسیر زندگی داریم راه میریم فقط دو چیز می بینیم: خوبی های خودمون و عیب های نفر جلویی!
💭 نمی تونستم از رفتن منصرفش کنم - پس چی کار کردی؟ - نشستم کنار دریچه ، سیگارم رو روشن کردم و رفتنش رو دیدم.. - بعدش رفتی خونه؟ - نه ، یه پاکت سیگار کشیدم ، گفتم شاید برگرده.. - بعدش چی؟ رفتی خونه؟ - آره رفتم خونه و همه عکس هاش رو جمع کردم... - سوزوندی؟ - نه، گذاشتم تو انبار.. - چرا نسوزوندی؟ - دیوونه شدی ؟ شاید برگرده ! -روزبه معین
انتخاب کن که مهربون باشی 💓
و چقدر قشنگ گفته ؛ نیمه من نیستی قلبمی اما سزاوار تپیدن نیستی .. :)
من خنده زنم بر دل دل خنده زند بر من اینجاست که میخندد ؛ دیوانه به دیوانه :) -وحشی بافقی
『 اندکی صبر بهار نزدیک است 』🌸🤍
🖇♥️ من درک نمیکنم چرا سرنوشت اجازه میده افرادی همدیگرو ملاقات کنن که هیچ راهی برای بود اونها باهم وجود نداره. یه شعری قشنگی عالی شیرازی داره که میگه: «یا رَب نگاه کَس به کسی آشنا مکن گر میکنی کَرم کن و جدا مکن!»
بنشین چای بریزم که کمی مست شویم .. 😌
تو انتخاب من نبودی ، سرنوشتم بودی .. تنها انگیزه‌ی ماندنم در این زندگی بی اعتبار ...♥️ -عباس معروفی