ما آدما دو سبد با خودمون داریم
یکی جلومون آویزونه یکی هم پشتمون.
نکات مثبت و خوبی هامون رو میندازیم تو سبد جلویی، عیب هامون رو تو سبد پشتی!
برای همین وقتی تو مسیر زندگی داریم راه میریم فقط دو چیز می بینیم:
خوبی های خودمون و عیب های نفر جلویی!
💭
نمی تونستم از رفتن منصرفش کنم
- پس چی کار کردی؟
- نشستم کنار دریچه ، سیگارم رو روشن کردم و رفتنش رو دیدم..
- بعدش رفتی خونه؟
- نه ، یه پاکت سیگار کشیدم ، گفتم شاید برگرده..
- بعدش چی؟ رفتی خونه؟
- آره رفتم خونه و همه عکس هاش رو جمع کردم...
- سوزوندی؟
- نه، گذاشتم تو انبار..
- چرا نسوزوندی؟
- دیوونه شدی ؟ شاید برگرده !
-روزبه معین
و چقدر #کاظم_بهمنی قشنگ گفته ؛ نیمه من نیستی قلبمی اما سزاوار تپیدن نیستی .. :)
من خنده زنم بر دل
دل خنده زند بر من
اینجاست که میخندد ؛
دیوانه به دیوانه :)
-وحشی بافقی
#توئیت 🖇♥️
من درک نمیکنم چرا سرنوشت
اجازه میده افرادی همدیگرو ملاقات کنن
که هیچ راهی برای بود اونها باهم وجود نداره.
یه شعری قشنگی عالی شیرازی داره که میگه:
«یا رَب نگاه کَس به کسی آشنا مکن
گر میکنی کَرم کن و جدا مکن!»
تو انتخاب من نبودی ، سرنوشتم بودی ..
تنها انگیزهی ماندنم
در این زندگی بی اعتبار ...♥️
-عباس معروفی