و چقدر #کاظم_بهمنی قشنگ گفته ؛ نیمه من نیستی قلبمی اما سزاوار تپیدن نیستی .. :)
من خنده زنم بر دل
دل خنده زند بر من
اینجاست که میخندد ؛
دیوانه به دیوانه :)
-وحشی بافقی
#توئیت 🖇♥️
من درک نمیکنم چرا سرنوشت
اجازه میده افرادی همدیگرو ملاقات کنن
که هیچ راهی برای بود اونها باهم وجود نداره.
یه شعری قشنگی عالی شیرازی داره که میگه:
«یا رَب نگاه کَس به کسی آشنا مکن
گر میکنی کَرم کن و جدا مکن!»
تو انتخاب من نبودی ، سرنوشتم بودی ..
تنها انگیزهی ماندنم
در این زندگی بی اعتبار ...♥️
-عباس معروفی
شرایط تغییر میکنه گل قشنگم
بهار نزدیکه
امیدوار بمون
پا بگیر
بزرگتر شو
کم آوردن سختیارو ببین...❤️🍃
-پریسا زابلی پور
مثل دیدن بهترین آرزویم در خواب بودی..
هیجانانگیز ، دلچسب و زیبـا
هیچوقت نمیخواستم بیدار شده و از دیدنت دست بکشم اما ، همیشه بهترین جای خواب دیدن آدم بیدار میشود و دیگر هم دنباله خواب خوبش را نمیبیند ..
من ، نمیخواستم بیدار شوم !
اما ،
چه کسی تابهحال زورش به سرنوشت چربیده است که از خواب بیدارش نکند؟!
-فاطمه احمدی