#توئیت 🖇♥️
من درک نمیکنم چرا سرنوشت
اجازه میده افرادی همدیگرو ملاقات کنن
که هیچ راهی برای بود اونها باهم وجود نداره.
یه شعری قشنگی عالی شیرازی داره که میگه:
«یا رَب نگاه کَس به کسی آشنا مکن
گر میکنی کَرم کن و جدا مکن!»
تو انتخاب من نبودی ، سرنوشتم بودی ..
تنها انگیزهی ماندنم
در این زندگی بی اعتبار ...♥️
-عباس معروفی
شرایط تغییر میکنه گل قشنگم
بهار نزدیکه
امیدوار بمون
پا بگیر
بزرگتر شو
کم آوردن سختیارو ببین...❤️🍃
-پریسا زابلی پور
مثل دیدن بهترین آرزویم در خواب بودی..
هیجانانگیز ، دلچسب و زیبـا
هیچوقت نمیخواستم بیدار شده و از دیدنت دست بکشم اما ، همیشه بهترین جای خواب دیدن آدم بیدار میشود و دیگر هم دنباله خواب خوبش را نمیبیند ..
من ، نمیخواستم بیدار شوم !
اما ،
چه کسی تابهحال زورش به سرنوشت چربیده است که از خواب بیدارش نکند؟!
-فاطمه احمدی
مهربان كه باشی ،
خورشید از سمتِ قلب تو طلوع خواهد کرد !
و صبح مگر چیست جز لبخند مهربانت ...
- معصومه صابر
☀️ صبح بخیر
دنیا که به پایان رسید ،
رؤیاها دنیایی دیگر خواهند ساخت
و خندهی تو
جای آفتاب را خواهد گرفت :)🌞
-رسول یونان
#توئیت 🖇♥️
اوج فکر و خیال فقط اونجاست که #صائب_تبریزی میگه:
" چنان به فکر تو در خویشتن فرو رفتیم
که خشک شد چو سبو دست زیر سر ما را "