#توئیت 🖇♥️
شما میگید بهش فکر نکن،
فراموشش کن ولی #سعید_شیروانی میگه:
"من قصهی فراق تو را خاک کردهام.
حاصل چه شد؟!
جوانه زدی، بیشتر شدی!"
و کافیست که تو قیافهی ناشادی بگیری تا من همهی شادی ها و خوشبختی های دنیا را در خطوطِ درهم فشردهی آن چهرهای که خدا می داند چقدر دوستش میدارم، گم کنم!❤️
-احمد شاملو
به نظرم قشنگترین شکلی که میشه به کسی دوست داشتنمون رو نشون بدیم اینه که
بهش ثابت کنیم اون آدم کافیه.
برای خوشحالی، برای عشق، برای آرامش،
برای تکیه کردن، برای پا به پای هم تلاش کردن.
برای همه ی اینا کافیه.🤍