امروز یه جمله ای رو شنیدم که میگفت:
رشد درد داره!
تغییر هم درد داره!
اما هیچی به اندازه ی درجا زدن در جایی که بهش تعلق نداری دردناک نیست!
نترس از اینکه کُند رشد کنی
ولی از این بترس که فقط درجا بزنی✨
عشق دوم مهم تر از عشق اوله!
کسی که بعد از مدت ها بیاید و بتواند
باورت را
اعتماد از دست رفته ات را
خرابه و ویرانه های روحت را
دوباره از نو بسازد و آباد کند
دست کم از یک معجزه گر ندارد.
عشق دوم قطعاً مهم تر از عشق اوله!❤️
-فربد فروتن
صبح همگی بخیر مخصوصا اونایی که منتظرن وسط این همه نشدن یه بارم بشه.
میشه، من مطمئنم.
یکم دیگه صبر کن.🌱
#توئیت 🖇♥️
مثلِ #اوحدی_مراغهای دلبری کنید و بهش بگید:
" چنان بنشستهای در دل که میگویم،
تویی دلِ خود...
چنان پیوستهای در ما که پندارم،
که خودِ مایی... "
آن دو سالی که معشوق من بودی
مهمترین صفحات
در کتاب عشقِ معاصرند.💙
-نزار قبانی
دوستداشته شدن خیلی زیباست
اینکه کسی شمارو معجزه بدونه خیلی زیباست، اینکه کسی معتقد باشه هیچکس شبیه شما نمیخنده فوقالعادهست، اینکه کسی جزئیات
شمارو حفظ باشه محشره، اینکه کسی شمارو
بلد باشه زیباست
نصیبتون.❤️🌱
-نازنین جعفری
با تو خواهم ماند،
با تو خواهم خواند،
و تورا در بُهتِ آفتابیات خواهم بوسید
اگر اَبرها بگذارند…
-محمدابراهیم جعفری
به تو که فکر میکنم گویی
بر بلندای بلندترین قلّهی جهان ایستادهام
جایی که دست هیچ حادثهای
غیر از عشق به من نمیرسد ♥️😌
-عادل رستمکلایی