گفتم: "مثلا همین رفتن،
این خودش بدترین نوعِ بی رحمیه.
آدما خیلی بی رحمن اما خودشون خبر ندارن"
با پشت انگشتش اشکاشو پاک کرد و گفت:
"ولی بی رحم ترین آدما اونایین که
مدت ها پیش رفتن اما هنوز
دارن کنارت قدم می زنن" :)🍂
-بابک زمانی
عشق آن است كه
هزار بار دوستت داشته باشم
و هربار حس كنم
اولين بارى است كه دوستت دارم :)🦋
-نزار قبانی
عشق چه ارزشی دارد
وقتی کسی را
درست زمانی که
بیشتر از همیشه به تو نیاز دارد،
رها کنی؟
-فردریک بکمن
آری آغاز دوست داشتن است
گرچه پایان راه ناپیداست
من به پایان دگر نیاندیشم
که همین دوست داشتن زیباست :)))♥️
-فروغ فرخزاد