«وأَقولُ لنفسي:
سيطلع من عَتْمتي قَمَرُ.»
و با خود زمزمه میکنم؛
از دلِ تاریکیام
ماهی پدیدار خواهد شد♥️🌑
-محمود درویش
آن لحظهها که مات
در انزوای خویش
یا در میان جمع،
خاموش می نشینم؛
موسیقی نگاه ِ تو را گوش می کنم!🎵♥️
-فریدون مشیری
آری،قطعا دوستت دارم
وگرنه در وطنی غمین و غارت شده
چه میتوانستم بکنم؟✨💛
-عبدالعظیم فنجان
💭
آدما هيچوقت اولين اتفاقاى زندگيشون رو يادشون نميره، قبول دارى؟
هيچکس عشق اولش رو يادش نميره، اولين معلمش، اولين بارى كه دست يک نفر رو عاشقانه گرفت، اولين بوسه، اولين رفيق، اولين قرار، اولين جدايى، اولين.. اولين.. اولين!
اين اَولينا تا آخرين روز زندگی باهاتن!
حواست باشه كه چيو، ميخواى واسه خودت براى اولينبار خاطره كنى، اولين خاطرهها، تاريخ انقضاء ندارند.
-حسین سلیمانی
💭
تو که نمیدانی
اما آدمی به نقطهای میرسد
که پی میبَرد قرار نیست «هیچ»
اتفاق تازهای رخ دهد اما...
صبر میکند
صبر میکند
صَبر...
-پوریا نبیپور
فرقی نمی کند کجایِ جهان باشید
فقط کافیست
یک نفر عاشقانه دوستت داشته باشد
حالا می خواهد
رویِ صندلی یک پارک باشید،
یا خیابانی بی انتها..
هر جا که باشد،
آنجا بهشت است!🌸💕
-احسان کرمی