eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
🖇♥️ شبیه جناب عشقتون رو صدا کنید که ذوق کنه: "صنما چگونه گویم که تو نور جان مایی..."
" خودم را دوست دارم همه جا همراهم بوده و یک بار نگفت حاضر نیستم با تو بیایم... آمد و هیچ نگفت حرف نزد... گفتم و او شنید رنجش دادم و تحمل کرد💛 " - علیرضا روشن
اندوه کسی را نکشت ، اما ما را از همه چیز تهی ساخت ‌.. -محمود درویش
با تو چنان می‌کنم که بهار با درختان گیلاس...🍒❤️ -پابلو نرودا
‏می‌گفتی؛"شب ات خوب جان من" بيشتر از خوب بودن شب، ‏انديشه ى اينكه جان تو هستم ‏در من ريشه مى كرد و سبز ميشد..🌱 ‏-ازدمير آصف
سراغم را بگیر که دلم برای شنیدنِ صدای تو و شنیدنِ اسمم از زبان تو تنگ شده با من حرف بزن از حالت، از روزمرِگی هایت اصلا از خبرهایِ روز بگو اما بگو اما باش... که بدونِ تو، چیزی شبیه زندگی ؛ تویِ گلویم گیر می کند!✨ -نرگس صرافیان طوفان
تو اما وارد رگ‌هایم شدی و همه چیز تمام شد خیلی سخت است که بخواهم، از تو شفا یابم... -غاده السمان
『 امیدی هست ، دعایی هست ، خدایی هست .. 』🍃🌿🤍