میگفتی؛"شب ات خوب جان من"
بيشتر از خوب بودن شب،
انديشه ى اينكه جان تو هستم
در من ريشه مى كرد و سبز ميشد..🌱
-ازدمير آصف
سراغم را بگیر
که دلم برای شنیدنِ صدای تو
و شنیدنِ اسمم از زبان تو تنگ شده
با من حرف بزن
از حالت، از روزمرِگی هایت
اصلا از خبرهایِ روز بگو
اما بگو
اما باش...
که بدونِ تو، چیزی شبیه زندگی ؛
تویِ گلویم گیر می کند!✨
-نرگس صرافیان طوفان
تو اما وارد رگهایم شدی
و همه چیز تمام شد
خیلی سخت است که بخواهم،
از تو شفا یابم...
-غاده السمان
كاش از عمر، شبي تا به سحر چون مهتاب
شبنمِ زُلفِ تو را نوشم و خوابم نَبَرَد..🖤✨
-مهدی اخوان ثالث