كاش از عمر، شبي تا به سحر چون مهتاب
شبنمِ زُلفِ تو را نوشم و خوابم نَبَرَد..🖤✨
-مهدی اخوان ثالث
خسته بودی عزیزِ جان
آمده بودی اینجا توی آغوشم کمی
خستگی در کنی،
خستگیت در شد،
نماندی...
خسته ام عزیزِ جان
نمیخواهی آغوشت را
کمی به من قرض بدهی؟❣
-فاطمه جوادی
نصفه و نیمه اَم!
مگر میشود
مَردی رفته باشد و
زنی که دوستَش داشته
تکهای از وجودش را
نباخته باشد؟👩🏻🖤
-نرگس ذکریا
صبرکن سهراب !
گفته بودی قایقی خواهم ساخت
خواهم انداخت به اب
دور خواهم شد از این خاک غریب
قایقت جا دارد؟¡ :]🌿
+ من هم از همهمه ی اهل زمین دلگیرم ؛
#توئیت 🖇♥️
جناب فاضل نظری خیلی قشنگ
از نصفه و نیمه بودن ها گله می کنه
میگه:
"یا چشم بپوش از من و از خویش برانم
یا تَنگ در آغوش بگیرم که بمیرم..."
من می توانم
جای سیگار نقاشی بکشم
با دوغ مست کنم
با وسایل خانه تمام شب را تانگو برقصم
و به جای تو
بالشتک دوران کودکی ام را
در آغوش بگیرم
تو برای فراموش کردن
کسی که بی نظیر دوستت داشت
چه خواهی کرد؟
-رسول ادهمی