eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
نصفه و نیمه اَم! مگر می‌شود مَردی رفته باشد و زنی که دوستَش داشته تکه‌ای از وجودش را نباخته باشد؟👩🏻🖤 -نرگس ذکریا
صبرکن سهراب ! گفته بودی قایقی خواهم ساخت خواهم انداخت به اب دور خواهم شد از این خاک غریب قایقت جا دارد؟¡ :]🌿 + من هم از همهمه ی اهل زمین دلگیرم ؛
غم توی دل آدم نمی‌مونه، غم مستقیم وارد خون می‌شه، می‌چرخه، می‌چرخه، کل وجودت رو می‌گیره...
🖇♥️ جناب فاضل نظری خیلی قشنگ از نصفه و نیمه بودن ها گله می کنه میگه: "یا چشم بپوش از من و از خویش برانم یا تَنگ در آغوش بگیرم که بمیرم..."
‏من می توانم ‏جای سیگار نقاشی بکشم ‏با دوغ مست کنم ‏با وسایل خانه تمام شب را تانگو برقصم ‏و به جای تو ‏بالشتک دوران کودکی ام را در آغوش بگیرم ‏تو برای فراموش کردن کسی که بی نظیر ‏دوستت داشت ‏چه خواهی کرد؟ -رسول ادهمی
♥️🌿
『 تویی روشنی بخش دل و جآن ما .. ♥️ 』
تو فیلم The walking dead یه جمله‌ای بود که می‌گفت: "شاید اون کسی که داره میره من باشم؛ ولی این تو هستی که منو تنها گذاشتی..!" و چقدر راست میگفت! دوست داشتن‌های عمیق ما هیچوقت تموم نشدن، فقط ما مجبور به رها کردن شدیم :)🌱
عالمی داریم در کنج ملالِ خویشتن! :)🍃 - شهریار