#توئیت 🖇♥️
جناب فاضل نظری خیلی قشنگ
از نصفه و نیمه بودن ها گله می کنه
میگه:
"یا چشم بپوش از من و از خویش برانم
یا تَنگ در آغوش بگیرم که بمیرم..."
من می توانم
جای سیگار نقاشی بکشم
با دوغ مست کنم
با وسایل خانه تمام شب را تانگو برقصم
و به جای تو
بالشتک دوران کودکی ام را
در آغوش بگیرم
تو برای فراموش کردن
کسی که بی نظیر دوستت داشت
چه خواهی کرد؟
-رسول ادهمی
تو فیلم The walking dead یه جملهای بود که میگفت:
"شاید اون کسی که داره میره من باشم؛ ولی این تو هستی که منو تنها گذاشتی..!"
و چقدر راست میگفت!
دوست داشتنهای عمیق ما هیچوقت تموم نشدن، فقط ما مجبور به رها کردن شدیم :)🌱