تو فیلم The walking dead یه جملهای بود که میگفت:
"شاید اون کسی که داره میره من باشم؛ ولی این تو هستی که منو تنها گذاشتی..!"
و چقدر راست میگفت!
دوست داشتنهای عمیق ما هیچوقت تموم نشدن، فقط ما مجبور به رها کردن شدیم :)🌱
- حتی اگر هزار بار دیگر تو را نبینم، احتیاج دارم بدانم جایی در این شهر کثیف ترسناک، در گوشهای از این جهنم سیاه، تو هستی و مرا دوست داری.❤️
-ارنستو ساباتو
جهان استوار نمیماند
مگر با سری خمیده
بر روی شانهی کسی که
دوستش داریم🌎💙
-سوزان علیوان
من از خودم توقع دارم ظاهر زیبایی داشته باشم، همه کتاب هارو خونده باشم، همه اهنگارو گوش کرده باشم، با استعداد و باهوش باشم، روابط اجتماعی بالایی داشته باشم، ورزش کنم و با دوستام وقت بگذرونم، دوست دارم برای اهدافم تلاش کنم و زندگی کنم ولی بعضی وقتا حتی نمیتونم از تختم بیام بیرون.